FORMA PŁATNOŚCI

GOTÓWKA lub PRZELEW BANKOWY na konto PKO BP 18 1020 3916 0000 0402 0294 7158

WYSYŁKA

Realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty równowartości zakupionego towaru wraz z kwotą dostawy.
Wszystkie zakupione u Nas czesci mozemy wyslac za posrednictwem:

1. Firmy kurierskiej 
Przesyłka kurierska - wg cennika firmy spedycyjnej.
Przesyłka pobraniowa kurierska - wg cennika firmy spedycyjnej.

2. Poczta Polska 
Paczka pocztowa priorytetowa
Przesyłka pobraniowa priorytetowa

Czas dostarczenia paczki przez kuriera jest gwarantowany i wynosić do 2 dni roboczych (95% paczek dostarczanych jest
w ciągu 1 dnia roboczego). Deklarowany czas dostarczenia paczki przez Pocztę Polską to 3 dni robocze.

Stancars realizuje zamówienia zarówno na terenie Polski jak i poza jej granicami. W przypadku przesyłki zagranicznej należy skontaktować się z pracownikiem Stancars w celu ustalenia czasu realizacji zamówienia oraz kosztów transportu.

3. Odbiór osobisty
W Naszej firmie możliwość odbioru osobistego przedmiotu jest Tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego zamiaru telefonicznie, i ustaleniu terminu odbioru. W przypadku odbioru osobistego Klient może opłacić zamówienie gotówką, przelewem bankowym (przed odbiorem zamówienia).

GWARANCJA


1. Części zakupione w firmie Stancars objęte są 7 dniową gwarancją montażową, wyznaczoną od daty otrzymania towaru.
(Silniki / skrzynie biegów 14 dni)
2. Sprzedawane części są znakowane przez pracownika - plomba gwarancyjna, wymiana uwzględni tylko części posiadające
nie uszkodzone plomby gwarancyjne.
2. Stan techniczny części wynika z ich dotychczasowej eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia.
3. Gwarant zapewnia zamianę towaru w przypadku uznania reklamacji przez Gwaranta.
4. Gwarant zobowiązuje się zamienić wadliwy towar w terminie 3 dni od daty zgłoszenia usterki. W przypadku braku części
na zamianę Gwarant zwraca Nabywcy kwotę zakupu w terminie do 7 dni.
5. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów montażu części w przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu usterki.
6. Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku:
- uszkodzenia plomb gwarancyjnych.
- nieprawidłowego zamontowania części, silnika lub skrzyni biegów w pojeździe.
- zastosowania olejów (jeżeli chodzi o stan i ilość) nie zgodnie z zaleceniami producenta.

ZWROT TOWARU / WYMIANA TOWARU


1.Zwrot / wymiana towaru musi być wcześniej uzgodniona ze sprzedawcą.
2. Towar należy do nas odesłać BEZ POBRANIA.
3. Do przesyłki należy dołączyć w pełni wypisany "Formularz zwrotu / wymiany towaru" oraz Paragon lub kserokopie Faktury Vat.
4. Wymiany towaru dokonamy na nasz koszt w przeciągu 3 dni od daty otrzymania przez nas zwrotnej przesyłki.
5. Zwroty towarów rozpatrujemy do 7 dni. Zgodnie z ustawą przelewy zwrotne na rachunek bankowy są dokonywane
w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
6. Kupujący na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji.
Przed odebraniem towaru Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu Reklamacji".

FORMULARZ ZWROTU TOWARU